Tracklist

środa, 23 marca 2022

Informacja vol. 3

 


Cześć! Postanowiłam napisać tutaj, ponieważ czuję pewną pustkę. Spieszę z wyjaśnieniami. Tęsknię za czasami, kiedy blogger był prężnie działającą sferą. Opowiadania, nowe rozdziały, jednopartówki, scenariusze ukazywały się wtedy na potęgę. Z tego powodu mam dwie informacje. Ważne.

Po pierwsze

Jeżeli ktoś miałby chęci – zapraszam do współtworzenia bloga unravel the freedom. Pierwszym celem jest zaktualizowanie spisu treści i zadbanie o efekty wizualne samej strony. Poszukuję osoby, która byłaby w stanie zająć się tym sektorem. Ale poza tym zapraszam do pisania. Żałuję, że notatki na moim blogu pojawiają się tylko co tydzień. Fajnie byłoby poczytać więcej tekstów i po prostu się rozrosnąć. Chętnych zapraszam do komentarzy i napisania e-maila lub wattpada. 

Po drugie

Potrzebuję kopa – z tego powodu otwieram zamówienia. Można złożyć takowe również pod tym postem. Nie przejmuj się tematyką. Postaram się z nią zaznajomić. Po prostu chcę pisać. Jednopartówki, scenariusze, reakcje... 

Zapraszam i proszę o jakąś reakcję zwrotną. Zależy mi na tym!

4 komentarze:

  1. O fajnie, życzę powodzenia. Sama też, jeśli mam więcej tekstów na głowie, to po pewnym czasie dostaje kopa, kiedy ilość zaczyna mnie niepokoić xd Różne są ścieżki szukania motywacji, na każdego działa co innego.

    Nie polecę się do pomocy, bo chyba bym tego nie udźwignęła. Albo była tylko połowicznie, a z takiego zaangażowania sama nie byłabym zadowolona. Jednak gorąco Ci kibicuję i będę śledzić unravel the freedom. Pomyślę, co mogę Ci dać i wrzucę swój pomysł. Dam cynka też dziewczynom z bloga. Także zacieraj rączki do pisania ^^

    Buziaki~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo tekstów, ale od jakiegoś czasu przestało być to dla mnie uciążeniem, a staje się fajną motywacją! Dziękuję za chęć dodania pomysłów! ^^ Ja ze swojej strony mogę zaprosić do utworzenia grupy na facebooku do wspólnego kontaktowania się, nie w ramach naboru, ale po prostu pisania nt. anime, naruto, blogów, etc. ^^

      Usuń
    2. Mogłabyś napisać na talon.shadow.noxus@gmail.com? Oczywiście z tym jak znaleźć cie na facebooku :D

      Usuń