Tracklist

sobota, 4 lipca 2020

Informacja

Otrzymujecie w łapki Hidana, bo Hidan jest super...

Dzień dobry wszystkim czytelnikom. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć – mało się udzielam na tej stronie. Jest mi z tego powodu dość przykro, ponieważ wiem, że chciałabym coś osiągnąć w blogosferze. Przez "coś" mam na myśli swoją własną sferę, którą mogę się z wami podzielić. Jednak jest to dla mnie dość ciężkie. Chciałabym jednak poprosić was o radę, a raczej bym musiała powiedzieć: współpracę. Jeśli znalazłaby się wśród was dobra duszyczka, która sama często traci wenę, a chciałaby stworzyć coś naprawdę fajnego i na długi okres czasu – to zapraszam do kontaktu. Chcę wam tutaj pokazać swoją propozycję. Moim marzeniem jest stworzenie wspólnie z innymi autorami opowiadania. Nie będzie to moja twórczość, ale nasza. Wspólna. W grupie raźniej. Gdy jedna osoba cierpi na brak weny lub czasu – druga jest w stanie coś wyszkrobać. Chociażby krótkie zdanie, które może napędzić tą pierwszą do działania i pisania. 
Chciałabym stworzyć opowiadanie pokroju "19+", z którego postanowiłam zrezygnować. Dlaczego? Może kiedyś wytłumaczę dlaczego zrezygnowałam, a dociekliwych zapraszam na zakładkę spam c: Ale co mam na myśli, mówiąc pokroju? Moim marzeniem jest napisanie dość długiego opowiadania z codziennego, luźnego życia bohaterów. Nie tylko tych kanonicznych z Naruto, ale również i stworzonych przez autorów. Bo w końcu każda z nas ma jakiegoś kreskowego ukochanego... Tutaj zainspirowałam się opowiadanie Soli, ale tym oznaczonym jak "0". Niestety rozdziały można znaleźć tylko w archiwum, klikając co chwilę w odnośnik Czerwiec 2013 Starsze posty...
Jak myślicie? Czy ktoś z was podjąłby się wspólnego pisania opowiadania? Chciałabym naprawdę spróbować czegoś takiego. Dawno nie widziałam bloga, w którym autorki współpracują poza tą cudowną stroną: War of Change, tworzoną przez Yumiko Sasaki oraz Yorumi Nateko.
Wspólne tworzenie opowiadania wymaga poświęcenia wielu siły, pracy oraz czasu. Choć jak wiadomo – każdy ma swoje prywatne życie, tym bardziej, że w świecie blogosfery osadzonej w Bloggerze czytelnikami są raczej osoby już pełnoletnie, które znają tą witrynę od minimum ośmiu lat. Ja tułam się tutaj już gdzieś od dziesięciu...
Co do tematyki samego opowiadania (jeśli ktoś by się zgłosił), to tak naprawdę myślę, że byłaby to decyzja obu stron. Czy luźne życie bohaterów w realiach współczesnego świata, czy osadzonego w uniwersum Naruto, bądź Boruto. Zwykłe życie, gangi, imprezy, wampiry, królestwa... Naprawdę na wszystko znalazłabym wenę – bo pomysłów już mam sporo... Ale brakuje mi drugiej osóbki, z którą mogłabym tworzyć opowiadanie. 
Może jakieś inne anime...? Może cross-over? Tokyo Ghoul, Shingeki no Kyojin, Free, itp?
Sama nie wiem czy takie rozwiązanie by wypaliło... Jednakże chciałabym spróbować. 
Jeśli ktoś jest chętny proszę zgłoście się tutaj w komentarzu. 

2 komentarze:

  1. Zdaje sobie sprawę, że czasami jest pomysł i przychodzi kryzys, smutno mi tylko bo się wkręciłam w dziewiętnastkę... ale podziwiam odwagę i szanuję szczerość :-)
    a co do wspólnego opowiadania to ja! ja! ja! (o ile oczywiście mam prawo głosu - ja i moja zryta psychika :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jasne, że masz prawo głosu, wrr!
      Zapraszam do kontaktu: talon.shadow.noxus@gmail.com

      Usuń